sábado, 22 de noviembre de 2008

FACIENDU COMUNIDÁ DENDE PPUZELA


Esta semeya sólu ye illustrativa, nun ye rïal.

Dende´l blog del collaciu Tiburcio, trayemos esta carta del Diariu Llión dixital, de Payares y 17.


PELLIGRU, CIUDÁ ENSÍN LLEI

Mueitu cuidáu si tenéis que viaxare ata Ppuzela
(cun duas P de PP y la Z de Zapateiru)
que tan dalgu soliviantaos y
nun sabemos purquei si tou-yes sonriye.

La pasada semana tuve que acudir a Valladolid, por motivos médicos, algo que por cierto antes podía resolver en León. Al ir a recoger mi vehículo me encotré con que algún desaprensivo había acercado periódicos a los bajos de mi coche y los había prendido fuego. Esto me ocasionó grandes daños a la vez que tuve que quedarme a dormir allí y dejar mi coche en un taller al que tendré que volver cuando esté reparado. Tras la denuncia realizada en la policía, me afirman que no es la primera vez que le ocurre a un coche matrícula de León. ¿Qué pasa con los castellanos? Nos obligan a ir a sus ciudades por mil motivos. Hasta para cambiar a euros un billete de mil pesetas que encuentres en el bolsillo del abrigo del abuelo, tienes que ir a Valladolid y tenemos que aguantar que nos llamen, hasta sus alcaldes, vagos, pueblerinos, llorones... y te quemen el coche o te apedreen. Así se construye esta comunidad a la que no quiero pertenecer.

Luis - León

No hay comentarios: