jueves, 5 de febrero de 2009

JUÁREZ & PALMERO NEL PATIU DEL PALACIU 09





Nowadays: Andrei Abramov,
Alisa Kaidanovskaya y Anatoli Grinko


“La natura na que´l tiempu ye l´agora, nun consige estremar d´un xeitu duradeiru esas dimensiones del pasáu y el futuru: sólu son necesarias pa la representación suxetiva, l´alcordanza, el miéu ou l´asperanza”
Hegel

El proyeutu Nowadays entamáu pul equipu artísticu Juárez & Palmero indaga nos parámetros conceutuales del tiempu dende la dualidá de la conceición temporal astrauta de pasáu – futuru y la concreción del presente. La materialización de Nowadays desenróllase nun formatu multidisciplinar que va de fotografía al vidiu ensin esqueicer una conceición escultórica de la rialidá. Baixu la cadarma arquetípica de tres ficiones, la del historiador del arte Anatoli Grinko, la de l´artista Alisa Kaidanovskaya y la del críticu d´arte baixu robrante, desenróllase´l discursu internu de la oubra. Ésti afronta la desdibuxada aceutación del pasáu cumu dalgu inerme en que la manifestación de sí se produz al traviés de las suas guelgas ou de los sous efeutos autuales.

Andrei Abramov

Tamién en castellanu:

Nowadays: Andrei Abramov,
Alisa Kaidanovskaya y Anatoli Grinko

“La naturaleza, en la que el tiempo es el ahora, no consige diferenciar de una forma duradera esas dimensiones del pasado y el futuruo: sólo son necesarias para la representación subjetiva, el recuerdo, el miedo o la esperanza ”
Hegel



El proyecto Nowadays emprendido por el equipo artístico Juárez & Palmero indaga en los parámetros conceptuales del tiempo desde la dualidad de la concepción temporal astracta de pasado – futuro y la concrección del presente. La materialización de Nowadays se desarrolla en un formato multidisciplinar que va de la fotografía al video sin olvodar una concepción escultórica de la realidad. Bajo la estructura arquetípica de tres ficciones, la del historiador del arte Anatoli Grinko, la del artista Alisa Kaidanovskaya y la del crítico de arte abajo firmante, se desarrolla el discurso interno de la obra. Éste afronta la desdibujada aceptación del pasado como algo inerme en que la manifestación de sí se produce a través de sus huellas o de sus sous efectos actuales.

Andrei Abramov




No hay comentarios: