lunes, 16 de febrero de 2009

FATADAS CASTELLANAS OU HERRERA´L MALICIOSU

La raposa yá vinu a tomar posesión del piteiru. Naide la quier peru tien que tar, ye obligáu pula Sociedá Estatal de Conmemoraciones Culturales.
El primer día que vien la tiene que montar, esqueizóu a qué venía y púnxose a amolar, esqueizóu onde diba y a quién respetare, y ye que una raposa yelu ata la fin.
Camenta esta gafura que cul nuesu dineiru mercanos. Nun atalanta lu que ye Llión.

Trayemos guei ata eiquí esta entrada del blog de Peio García onde rellata de primeira manu l´incidente la bandeira llïonesa, cuandu los servicios de protocolu la "Junta", a cargu d´una empresa Vallisoletana esqueizonun la nuesa bandeira, la del País Lllïones y cun vergoña metienunla a escondidas. Ye una fatada facer esu, delantre de toos los llïoneses, ye una siña de d´espreciu y falta de respetu a tolos llïonese de las tres provincias. Ye una muesa de la sua inorancia y de su mala fe, cun Herrera a la tiesta.

Semeya del inominiosu intre nel que la bandeira ye metida a hurtadiellas


El truco de la bandera

"Pues nada, que llega el JuanVi dispuesto a inaugurar los mil y un ciento años del Reino y resulta que en la Magna Sala figuran banderas hasta de cocacola, pero se han olvidado precisamente de la de León... vamos, algo así como si a Satanás le permitieran inaugurar el Vaticano y las banderas del evento fueran las del Betis. Claro, ante tamaño desafuero el Chamorro frunce el ceño y dice que, sin bandera, no hay inauguración; a lo cual el JuanVi dice que vale, que sí, que lo que quiera, pero que tiene prisa por llegar a otra inauguración -no es coña- y que él va inaugurando lo que tiene delante mientras llega el perdido pendón. Un servidor, que está allí para dejar constancia gráfica del sarao, se apercibe astutamente de que la foto del día es justo esa: la bandera de León entrando de estranjis en su propia sala y, con gran riesgo para su integridad física, dispara una ráfaga sobre el hombro de un guardaespaldas colocado allí por los funcionarios de la Junta de Pastilla y Jabón precisamente para impedirlo... gritos, carreras, amenazas... bueno, lo normal en estos casos. Claro, como el pastel ya estaba al descubierto, los correveidiles pactaron con la prensa una foto comedida, que veréis mañana en el periódico, en la que un ujier lleva la bandera dignamente en su mástil... pero primero intentaron colarla de tapadillo, y ahí tenéis la prueba. Son como críos."

Peio García Fotografía

No hay comentarios: