viernes, 8 de mayo de 2009

ARREGLARE LA TARXETA SANITARIA




Mueitas tarxetas sanitarias del SACYL vien de fábrica, cun un defeutu ou tara que toos pescanciais, pur esu guei vamos a adeprender a arreglalu cun unas cenciellas maniobras pasu ente pasu.
Lu primeiru ye facese cunas pegadiellas; you merqueilas n´una tiendina na Plaza Samartín, en plenu coral del Barriu Húmedu). Peru si non, podeis facelas vosoutros mesmos cul ordenador de cá y sofitaros cun celu ou pegamentu. Cun esa sóla cousa l´apariencia la tarxeta ameyora aesgaya, pesia tou lu demás. Abaixu podei ver el resultáu
Esta teúnica puede empleyase n´outras mueitas xeiras cun resultaos espeutaculares.
Animaivos a empleyala siempres que podais.


12 comentarios:

El paisanín dijo...

Yo lo tengo con el tipex de toda la vida xDD, igual que el carné de la biblioteca pública y el de baloncesto león, etc... desde luego no queda tan prestoso pero es más económico xD.

HúsarTiburcio dijo...

¿Y no has tenido ningún problema al presentar esos documentos? Algunos funcionarios son, por mimetismo con la administración que les paga, más papistas que el papa... ¿Te han negado la atención sanitaria al ver esta tarjeta así traficada, a entregarte un libro, etc.? Si así fuera ¿qué capacidad jurídica nos asistiría para obligarles a hacerlo? Podría ser un buen motivo para levantar una buena polémica a costa de estas cosas.

LEÑADOR dijo...

De momento no se me ha dado el caso pero será muy dificil que nadie te niegue la asistencia por ese tema, otra cosa es que te quieran buscar las vueltas o que te vayas de vacaciones a Valladolid. A una mala, siempre podrás quitar la pegatina y reponerla hasta la siguiente.
Lo interesante sería llevar esta iniciativa a todas las zonas básicas de salud, regalando la pegatina e información sobre la situación de León y la necesidad de autonomía.
Un saludo

Anónimo dijo...

¿Onde está esi Barriu Fúmedu?. ?Nun será'l Barriu Húmedu?. Y despuéis faláis de respetu pa la llingua llionesa...¿a eso chamas respetar?

LEÑADOR dijo...

L´ASTIELLA agradez cuantas correxiones fagais, pur esu vos pide milenta perdones pur l´error que correxiremos al intre, sintiendu nun podere agradecelu presonalmente al "Anónimu".
Efeutivamente húmedu vien del llatín "húmidus" y esti a la sua vuelta de la raigame "humus", lluegu nun vien al cuentu caltener una "f" anicial que nun esiste.

P.D.: Los errores ou taras nun son falta respetu si non la cousa quedaría cumu va darréu:
¿Ónde (cun tilde) ta (sin tilde) esi Barriu Fúmedu? ¿(nun?) Nun sedra´l(nun será) Barriu Húmedu? Y dimpués faláis de repetu la la llingua llïonesa...¿ a esu(nun eso) chamaslu respetare?

Peru creigu que toos podemos errare dalguna vegada y la normativización de la llingua de nuesu, nun ye cousa finada.
Gracias outra vuelta pula correxión.
Un saludu

Anónimo dijo...

Nun ta mal, peru mentres ponga Sac-y-l ye la mesma mierda.

LEÑADOR dijo...

Mueitu hai que trabayar y mueita xunidá faz falta pa podere quitare la Y y podere lliere SALLI (SANIDÁ LLÏONESA).

Anónimo dijo...

Nun confundas, leñador:

Error ye inventar palabras como "fúmedu" (onque you más bien lo chamaría nun tener nin idea nin vergüenza). Lo que tu señalas nel miou mensaxe nun son errores sinón usu de variantes diferentes a las que t'ensiñaron nel cursu d'El Fueyu. A ver si agora vai resultar que "despuéis" nun ye llionés.
Y vamos, lo de que la normativización nun ye cousa acabada sona mui mal neste causu. ¿Eso quier dicir que los de la "Academia Llïonesa" estáis barayando almitir "Fúmedu", "Fabere" y "Fibiernu"?.

LEÑADOR dijo...

Anónimu, nun sei si lleiste´l mieu mensax de retruque peru paez que nun lu atalantaste bien. Primeiru quedóu claru que lu de "fumedu" fou un error, lluegu tornare sobru lu mesmu y amás tentandu de faltare paez cuestión de mala fe. Ata u que you sei nun ponere tilde en “ónde” ye falta ortográfica en cualesquiera de las variantes dialeutales, las cualas nun tengu problema en respetare siempres que se faga lu mesmu cumiéu. You nun sou de El Fueyu nin de CX, si bien ye verdá que me forméi na Escuela de Formación Tradicional del Conceyu de Llión, peru nun tengu problemas pa lliere a Xosepe Vega ou a González Quevedo, esu si you sou l´únicu dueñu de los mieus errores, si esu ye nun tenere ni ideya y ser un ensinvergoña tamos alcordiu. Lu de la norma vien a cuentu del "despuéis" nun del “fúmedu” ya que puedes alcontralu escritu de deillos xeitos(y nun digu dous ou tres).
Repítute L´ASTIELLA agradez cuantas correxiones fagais, pur esu vos pide milenta perdones pur l´error. Un saludu

Miguel dijo...

peru que bobus que sois madre mia....hablandu una lengua inventada como si fuese vuestra lengua madre...¿por qué sois tan paletos? ¿por qué no hablais vuestra lengua? sobra gente así...medio lela...que yo soy léonés de toda la vida y nunca ví a nadie hablar así..porque al no existir esta lengua..cada uno habla lo que le da la gana...es decir..castellano mal hablado y no una rama del latín como dicen algunos..hasta entre vosotros os corregís!!jaja PE-NO-SUS!!!!JAJAJAJA

Anónimo dijo...

Mira Miguel, no se puede hablar tpoco de lo que uno no sabe. Es mejor informarse primero. Te pongo mi ejemplo: yo soy de León, del mismo centro de la misma ciudad. Y aquí evidentemente no se habla como escribe leñador en su blog, ni como puede escribir Xosepe Vega en sus libros, pero leyéndoles encuentras palabras que tu madre y tu abuela si que dicen o decían frecuentemente, y ves expresiones que a 20 km al norte más de un amigo mío decían frecuentemente en el colegio mientras que la profesora les decía que eso estaba mal dicho. Y palabras como puede ser gorrión, sales de la ciudad y lo llaman pardal, por ponerte un ejemplo. Y ya no hablemos de mancar, prestar, furrular, lambrón...bien de palabras que sin darnos cuenta usamos y que son leonesas. Si es necesario que para que esa forma de hablar, esas palabras, se mantengan haya que normalizar de una u otra forma ese lenguaje, yo, estoy a favor.

El Príncipe Malko dijo...

Con todos mis respetos hacia León y los Leoneses. ¿No son un poco ganas de tocar los...? ¿De verdad que en el Reino de León no hay cosas más importantes por las que preocuparse? Todas estas cosas me hacen pensar sobre el autor de las mismas... Me imagino a un funcionario aburrido que tiene puesto pero no tiene trabajo. (Por desgracia los hay). Personalmente, me da igual que sea Castilla y León o Castilla por un lado y León por otro. Lo importante es la armonía entre las gentes, y que haya paz y concordia. Pero como siempre, quien tiene la sartén por el mango decide cómo quiere frito el "pescao". Nos van a dar a todos por el mismo sitio, digamos lo que digamos. Saludos a toda la gente de León, y a vuestra bella tierra.
Desde Valladolid.