sábado, 8 de marzo de 2008

L´USU DE LA LLINGUA LLÏONESA

Gran parte de los avances en la normalización lingüística leonesa pasan porque los falantes pierdan el miedo o el pudor, a usarla en su vida diaria, en los medios de comunicación, en sus relaciones con las empresas y con la administración. Por eso desde L´ASTIELLA celebramos iniciativas como la de un lector del DIARIO DE LEÓN que hace sus comentarios a una encuesta, en Llïonés.

Ese es el camino.

DIARIO DE LEÓN

Sábado, 8 de Marzo de 2008

¿Le parece acertada la elección de Rouco Varela?
El cardenal y arzobispo de Madrid, Antonio María Rouco, ha sido elegido nuevo presidente de la Conferencia Episcopal Española (CEE) para un período de tres años. El arzobispo de Madrid ha vencido a Ricardo Blázquez por solo dos votos en una ajustada votación.


RESULTADOS

Votos
35% 318
No 64% 580

Total: 898


Participar en la discusión

Anguañu nun hai sitiu pal faixismo

Raúl (Llión)


Nun ye normal lu que pasa nel nuesu estau. Cuandu lu que vimos a lu llargu del 2007 pur part de la eglesia (protestas encontra'l matrimoniu gay, el divorcio exprés, l'abortu, etc.) creyu que ye'l momentu pa que l'eglesia tenga un acercamientu a posicionamientos más lliberales ya abiertos de mente pur acercarse al mundu modernu nel que tenemos la bona suerte de vivir. Por contra, lu que vemos pur part de l'eglesia ye más de lu mesmu drecha rancia y cá vegada más trancada. El nuevu papa ye d'un posicionamientu munchu más drechista que l'anterior y agora n'Hespaña torna a eleyir a esti señor que dice que l'usu de condones ye pecau mortal. Ye triste asgaya l'eglesia del sieglu XXI y l'eglesia d'Hespaña. Pur últimu, demanar perdón pur el mieu llïonés, peru'l estat cona bendición de l'eglesia, no me deixaron deprender la miea llingua comu Dieus manda nelos colexios.



No hay comentarios: