jueves, 1 de abril de 2010

CENA 1100 ANIVERSARIU



CENA 1100 ANIVERSARIU
DEL REINU DE LLIÓN

AVISU: CABEIROS DÍAS P´APUNTASE
LU CIMEIRU YE´L FINXU COMÚN,
DEIXA A UN LLÁU LAS TUAS DISCREPANCIAS PUR UN DÍA



El prósimu Abril y 10, a las 21,30 horas, nel "Hotel Luis de León" (frente al Corte Inglés) na Ciudá de Llión, va a cellebrase una cena pa recaudare fondos destinaos a rializar autividaes rellacionadas cul 1100 Aniversariu del Reinu de Llión.

En dicha cena tentamos pasalu bien, compartiendu un ratu xuntos y falandu de las nuesas cosas, amás de sorteare deillos agasayos cun tinte llÍonés dafeichu.

Cumu pur desixencia del restaurante, precisamos concretare cuantu antias el númberu d´asistentes, agradeceremos que nun lu deixéis pal cabeiru minutu y asperamos tenere ceu´l vuesu retruque.

La rimpuesta puede cheganos de los xeitos darréu:

  1. Indicandu nome y apellíos y el nº de boletos que deseyais a esta direición de correyu: 1100aniversario@gmail.com.
  2. Enviandu un SMS al nº 615966818 ou contautandu cul 629385611
  3. Al traviés d´ingresu na sigiente cunta, abierta en "Caja España": 2096 0037 11 3067664002 indicandu nome y apellios (el xustificante d´ingresu servirá pa retirare los tiquets el mesmu día la cena).

Amás, tamién vos recordamos que ficimos unos tiquets de "Fila 00" destinaos a todas aqueillas presonas que, nun pudiendu asistir a la cena deseyen collaborar económicamente cuna Cellebración Ciudadana del 1100 Aniversariu. La sistemática ye la mesma (ingresu en cunta, SMS...) En dichos tiquets deixamos sitiu p´anotar el nome del donante (si ésti asina lu deseya) y l´importe la donación (a la fin de facilitanos el control del dineiru y permitinos dar cunta periódica de lu recaudáu y d´en qué s´empleyóu) y los mesmos tarán en vigor durante tol añu pa podere facilitalos a los nuesos collaboradores económicos.

IMPORTANTE:

PÁSALU A QUIEN CREYAS QUE PUEDA TAR INTERESÁU. GRACIAS.

**********************************************
En castellano

CENA DEL 1100 ANIVERSARIO

DEL REINO DE LEÓN

AVISO: ÚLTIMOS DÍAS PARA APUNTARSE
LO IMPORTANTE ES EL OBJETIVO COMÚN,
DEJA A UN LADO TUS DISCREPANCIAS POR UN DÍA



El próximo 10 de Abril, a las 21,30 horas, en el Hotel Luis de León (frente al Corte Inglés) en la Ciudad de León, se va a celebrar una cena para recaudar fondos destinados a realizar actividades relacionadas con el 1100 Aniversario del Reino de León.

En dicha cena pretendemos pasarlo bien, compartiendo un rato juntos y hablando de nuestras cosas, además de sortear varios regalos con tinte muy leonés.

Como por exigencia de restaurante, precisamos concretar cuanto antes el número de asistentes, agradeceremos que no lo dejéis para el último minuto y esperamos tener pronto vuestra respuesta.

La respuesta puede llegarnos de las siguientes maneras:

  1. Indicando nombre y apellidos y el nº de boletos que deseais a esta dirección de correo: 1100aniversario@gmail.com.
  2. Enviando un SMS al nº 615966818 o contactando con el 629385611
  3. Mediante ingreso en la siguiente cuenta, abierta en Caja España: 2096 0037 11 3067664002 indicando nombre y apellidos (el justificante del ingreso servirá para retirar los tiquets el mismo día de la cena).

Además, también os recordamos que hemos hecho unos tiquets de "Fila 00" destinados a todas aquellas personas que, no pudiendo asistir a la cena deseen colaborar económicamente con la Celebración Ciudadana del 1100 Aniversario. La sistemática es la misma (ingreso en cuenta, SMS...) En dichos tiquets hemos dejado sitio para anotar el nombre del donante (si éste así lo desea) y el importe de la donación (a fin de facilitarnos el control del dinero y permitirnos dar cuenta periódica de lo recaudado y de en qué se ha empleado) y los mismos estarán en vigor durante todo el año para poder facilitarlos a nuestros colaboradores económicos.

IMPORTANTE:

PÁSALO A QUIEN CREAS QUE PUEDA ESTAR INTERESADO. GRACIAS.

3 comentarios:

LLANCARA dijo...

Eillí taremos pa camentare l´autualidad alrodiu de los collacios xuníos pulos finxos en comuña: Autonomía pal Reinu de Llión. De xuru que lu pasaremos bien enforma.

Anónimo dijo...

¿¿¿Es la última cena del Reinu de LLión????

¿También estará Judas??

Zurriellu dijo...

Judas nun creigu que vaiga, el presidente de la comunidá nun puede compartire mesa pur si ascasu xántase los demás comensales...pos sei que yia un llambrión xD