martes, 2 de marzo de 2010

CICLU CONFERENCIAS REINU DE LLIÓN 2010


ENTAMU AL CICLU 2010

Dende la Conceyeria de Cultura Llïonesa queremos espardire la especial sensibilidá cuna que venimos acercandu'l pasáu, el presente y el futuru de la nuesa identidá hestórica nos diversos aspeutos sociuculturales al conxuntu de los ciudadanos.

Esta sensibilidá nun sedría posible ensin l'aportación de todas aqueillas presonas que dende los diferentes ámbitos profesionales, vinieran participandu n'esti "Ciclu de Conferencias Reinu de Llión", que nel pre¬sente añu cumple la sua tercer edición.

Conocere la nuesa cultura dende aspeutos tradicionales ou contemporanios fou l'oxetivu principal de la nuesa programación. Detuvimos nos espacios qu'aguespan la nuesa riqueza cultural: los museyos; dialogemos sobru la escultura urbana y l'arquiteutura presente na ciudá; viaxemos pula ecunomía y la rialidá histórica Llïonesa de posgerra ou la transición a la demucracia. La narrativa y la puesía formonun parte imprescidible d'estos ciclos, dada la sua repercusión nel ámbitu nacional, y del mesmu xeitu dienun conteníu a los aspeutos de caráuter etnugráficu nu qu'a la cultura Llïonesa refiérese, ensin esqueicere las tendencias emerxentes achegadas a las nuevas teunoloxías, que vienen desenrollánduse cun gran fuercia y cumu mediu d'espresión al serviciu de los nuesos creyadores.

Poru eillu, deseyamos, una vuelta más, alcuentren n'esta programación pa un añu d'efemérides, el del 1.100 Aniversariu del Reinu de Llión, y nuevamente, l'Añu Xacobéu, una cumplida axenda que respuenda a los sous deseyos en cuantías a los conteníos y a las personalidaes qu'intervienen n'esti "III Ciclu de Conferencias Reinu de Llión".

Javier Chamorro Rodríguez
Vicealcalde y Conceyeíru de Cultura Llïonesa


Facere clic na semeya pa lliere detalles





Belén Sola Pizarra. Llicenciada n' H.del Arte, (Valladolid 1997), Master en Restauración Arquiteutónica y Especialista en Didáutica del Patrimoñu. Algama'l diploma d'estudios avanzaos pula Universidá de Llión cun un estudiu tituláu: "Arte y feminismo en Latinoamérica: El colectivo de artistas/activistas Mujeres Creando." Diseñara percorrios museyugráficos, aplicaciones didáuticas y programas d'autividaes n'esposiciones y museyos pa deillos colleutivos de públicu, asina cumu escritu y comunicáu la sua práutica didáutica en diferentes cursos y xornadas.

El sou trabayu siempres tuviera lligáu al arte contemporaniu, definiénduse n'una práutica educativa mista, que deriva na hibridación de la xestión y el diseñu de programas y la investigación y la mediación alredior de los diferentes públicos y l'arte contemporaniu. El sou xeitu d'entendere la educación, pon especial énfasis na participación autiva de los públicos nos proxeutos y n'una conceición creyativa de los procesos de deprendlzax. Dende l'añu 2003, creya y dirixe'l Departamento d'Educación y Aición Cultural del MUSAC.

Conteníu. El Departamentu d'Educación y Aición Cultural del MUSAC, tien ente los sous afanes la mediación cuna ciudá de Llión. N'esti llabor d'intercambiu y conocimientu mutuu, vense involucraos axentes tradicionalmente ayenos al museyu; axentes sociales y culturales, qu'alquieren un papel protagonista nas práuticas educativas.

Artistas, Asociaciones, colleutivos ciudadanos, perú tamién outras istituciones venceyadas a asuntos sociales, médicos, penitenciarios, etc. Na ponencia, desplicarase brevemente en qué consiste este xeitu d'entendere l'aición educativa cumu ferramienta de rexeneración social y cultural del territoriu y fadrase un percorríu pur delllos proxeutos y desenllaces, p'amosare dende la práutica la costrución del discursu educativu y cultural del MUSAC na Ciudá de Llión.

20:00h Salón d´Autos Palaciu Don Gutierre

No hay comentarios: