jueves, 30 de septiembre de 2010

SAFROILÁN EN VILLAQUILAME 2010




El prósimu Outubre y 2 va cellebrase la IV Xornada festiva de la cultura, tradición e identidá llionesa entamada pul Conceyu de Villaquilame, cul sofitu de l´Asociación de Pendones Reinu de Llión y l´Istitutu llïonés de cultura ente outros, y qu´esti añu se desenrrollará en Navateyera, cul programa que vien darréu:

10:00 h.- Concentración de Carros Engalanaos, Pendones, Dulzaineros y Grupos de Bailles Llariegos, na Plaza la Concordia en Navateyera (al llau del Colexu).

11:00 h.- Lleutura del Pregón de Fiestas na Plaza la Concordia (Navateyera), a cargu de D. Javier Chamorro, presidente de la "Fundación León Real". Sortida en Romería fasta´l Parque El Cardadal.

12:00 h.-Esposición "Metalmorfosis", esculturas de Lucio cun aperos de llabranza. Tol día nel Parque El Cardadal.

12:30 h.-Santa Misa Llariega Llionesa, na Igrexia Parroquial de Navateyera.

13:30h.- Festival de Bailles Llariegos a cargu de "Xeitu" y del "Grupo de Bailes de Villaquilambre". Autuación Dulzaineros "La Cabana" Amuesa de Bailles de Pendones.

14:30 h.- Degustación de produtos típicos llïoneses: morciella, chichos, pan y vinu. Parque El Cardadal.

17:00 h.- Gymkhana infantil de Xuegos Llariegos. Niños y niñas de 6 a 14 años.

17.00 h. a 21.00 h.- Esaltación de las Tradiciones Llïonesas: esposición y amuesa del procesu d´ellaboración de la Teya y l´Adobe. L´uficiu del Barru; a cargu del "Museo Alfar" de Ximénez de Xamúz. Taller participativu d´ellaboración d´oxetos de barru pa tolas edaes. Esaltación de los Uficios Llariegos Llïoneses: costumes y uficios llariegos de Velilla la Reina, a cargu l´Asociación Cultural Toros y Guirrios de Velilla la Reina.

18.00 h.- Filandón.

19:00 h.-Continuación del Festival de Bailles Llariegos: autuación de "Xeitu" y "Abesedo"

20:00 h.- Autuación del Grupu de música Llariega Pandetrave.

21:00 h.- Degustación de las Llariegas Sopas d´Ayu.




No hay comentarios: