sábado, 15 de enero de 2011

L´ÉSITU LA CONCENTRACIÓN


Semeya de Leonoticias.com del aniciu del autu

Esti vienres, surdíu na rede una convocatoria p´amosare a tou´l PP, nacional autonómicu y llocal, que nun ye tou tan guapu cumu eillos creyen, amosayes qu´en Llión nun tamos d´alcuerdu cul marcu autual autonómicu y nun vamos a parar ata algamare la nuesa autonomía la del País Llïonés.

La convocatoria nun fou bien planificada, peru pesia tou, fou un ésitu y algamóu amolar enforma a los populares que nun tuvun arrancadeiras pa caltener el programa previstu y vienunse forzaos, pula presión del grupu de llïonesitas a camudar la sesión fotugráfica planeada delantre del Hostal, desmontandu precipitadamente la estructura preparada al efeutu. La semeya fizunla de xeitu cobarde a la mesma puerta del Hostal rodiaos de la prensa y cun un fuerte dispositivu policial.

Las consinas más repetidas fonun:

¡AUTONOMÍA, PAÍS LEONÉS!
PP, ANTILEONÉS
PARTIDO POPULAR, FUNDACIÓN VILLALAR

Los medios falarán del ésitu de la cume "popular", y del bañu de multitues, peru chitan sobru outras cousas que nun presta lliere a los que pagan la publicidá (El Norte de Castilla ni noma a los llïonesistas na edición dixital), peru la verdá ye qu´entronun y salienun pula puerta d´atrás.



Semeyas que nun recoye la prensa,
del momentu en que la uerganización
dicide esmontar la plataforma preparada pa la sesión fotugráfica


Coincidiendu cuna concentración llïonesista, un grupu de mineros de la Hullera Vascu Llïonesa, sufríu la ira de la UIP(Unidá d´intervención policial) cun basa en Valladolid que s´empleyóu de xeitu esproporcionáu, cun esti grupu de mineros que vindicaban pul sou dreichu al trabayu, cousa que paez que yes esmolece dafeichu. Mentantu la xente del PP sonreyía nel interior del auditoriu.

Direútamente na tiesta ensín contemplaciones


2 comentarios:

despiertaLeon dijo...

Muy bueno el articulo. Con tu permiso lo publico en mi muro para que se vea la prensa que nos toca sufrir.

LLANCARA dijo...

¡Probe home! Fízonye un tetu curiosu. Un poucu más abaixu y déxanlu bisgu. Democracia, democracia, ¿Esu que ye?. Bon artículu Leñador.