miércoles, 12 de enero de 2011

DEL ACERU A LAS FORMAS, NEL PATIU DEL PALACIU




DEL ACERU A LAS FORMAS

Dientru del ciclu Escultura nel Patiu del Palaciu, entamáu pula Conceyeráia de Cultura Llïonesa, Eutiquio Quijada alpresenta l´amuesa "Del aceru a las formas", ata Xineiru y 28

"Una de las cousas que más nos chama la atención, seique, seya'l veré cumu de dalgu insinificante n'aparienia, nacen, medran y se tresforman toos aqueiilos seres y oxetos que nos arrodian. Dalgu asemeyáu ye lu que sientu you, n'este casu garrandu cumu "simiente" l'ACERU, duru y sobriu n'aparíencia, indeformable, pa faceré d'él cun temple, guelpes de firmeza y mueitu cariñu, tou aqueillu que me presta. Y quiciabes d'un xeitu egoísta, aproveichandu en cada guelpe, en cada quiebru, en cada xuntanza de las partes, la tresformación de dalgu tan resistente perú delicáu, tan sobriu na sua nacencia cumu fermosu nel sou cabu, del aceru a las formas."

Eutiquio Quijada

(Testu en castellanu en "comentarios")



1 comentario:

LEÑADOR dijo...

Probablemente una de las cosas que más nos llama la atención, sea el ver como de algo insignificante en apariencia, nacen, crecen y se transforman todos aquellos seres y objetos que nos rodean. Algo parecido es lo que siento yo, en este caso to¬mando como "semilla" el ACERO, duro y sobrio en apariencia, indeformable, para hacer de él con temple, golpes de firmeza y mucho cariño, todo aquello que me gusta. Y tal vez de una manera egoísta, aprovechando sus características, hacerlo perdurar en el tiempo, y en este mismo tiempo, ir comprobando en cada golpe, en cada quiebro, en cada unión de las partes, la transfor¬mación de algo tan resistente pero delicado, tan sobrio en su nacimiento como bello en su final, del acero a las formas.
Eutiquio Quijada