martes, 29 de diciembre de 2009

EL RAMU LLÏONÉS CHEGA ATA MADRÍ



Que´l Ramu Llïonés ta nun procesu de espardimientu, gracias al llabor d´uerganizaciones cumu l´Asociación Cultural Raigañu, ye un feichu innegable que puede costatase en tou Llión. Peru´l fenómenu del Ramu nun tien fronteiras si hai eillí un llïonés. Pur esu sólu yera cuestión de tiempu que´l Ramu chegase ata la capital d´Hespaña una de las mayores colonias de llïoneses de la diáspora. Guei trayemos esti Ramu de los nuesos amigos de la Pastelería La Gloria, na cai Emilio Gastesi Fernández, prósima a la madrileña cai Alcalá y averáu a la bouca del metru de Pueblu Nuevu(llínias 5 y 7). Eillí alcontramos un piqueñu requeixu de Llión de la manu d´un artesanu de Barrillos de Curueñu, que n´estos días tará embaruyáu cuna ellaboración d´una de las suas especialidaes: el Roscón de Reis. Dende L´Astiella queremos deseyaye un prosperu añu 2010 a él y a la sua muyer que cun tantu xeitu engalanóu´l ramu


Testu en castellanu:


Que el Ramo Leonés está en un proceso de expansión, gracias a la labor de organizaciones como la Asociación Cultural Raigañu, es un hecho innegable que puede constatarse en todo León. Pero el fenómeno del Ramo no tiene fronteras si hay allí un leonés. Por eso sólo era cuestión de tiempo que el Ramo llegase hasta la capital de España una de las mayores colonias de leoneses de la diáspora. Hoy traemos este Ramo de nuestros amigos de la Pastelería La Gloria, en la calle Emilio Gastesi Fernández, próxima a la madrileña calle de Alcalá y cerca de la boca del metro de Pueblo Nuevo(líneas 5 y 7). Allí encontramos un pequeño rincón de León de la mano de un artesano de Barrillos de Curueño, que en estos días estará liado con la elaboración de una de sus especialidades: el Roscón de Reyes. Desde "L´Astiella" queremos desearle un prosper0 año 2010 a él y a su mujer que adornó el ramo con tanto estilo.


1 comentario:

gloria dijo...

Me alegra mucho que se den datos de este rincón de León en Madrid porque solo se publicitan las pastelerías de renonbre estos días y quiero dedir que el Roscón de Reyes que hacen en La Gloria, por supuesto artesanalmente y con productos de primerísima calidad son los mejores que puedes comer y si lo pides con nata ¡alucinante!, es la mejor nata de Madrid y que cdonste que soy una golosa que ha probado muchísimas pastelerías de Madrid y en ninguna he encontrado la calidad de la nata que tiene aquí. Por favor probadlos, estáis a tiempo para encargar de hacerlo y cuando los probéis seguro que el año que viene encargaréis, porque eso si es un obrador pequeño donde cuecen a diario y los roscones son por encargo.