miércoles, 16 de febrero de 2011

DÍA LA LLINGUA MATERNA 2011


DÍA LA LLINGUA MATERNA 2010

El prósimu Febreiru y 21, lu mesmu que tolos años dende 1999, cuandu fou instituíu pula UNESCO, cellebrase en tol mundiu´l

Dia Internacional la Llingua Materna

y cun tal envís, iguá que n´años anteriores, ComunidáLlïonesa.Ye entama una piqueña cellebración cuna collaboración de la Conceyería de Cultura Llïonesa del Conceyu de Llión.

Esti añu, al cayere´l día 21 en llunes, camentamos que ye más práuticu pa toos traslladar la cellebración del autu al sábadu anterior, Febreiru y 19, a las 12,00 horas nel Salón de Autos del Palaciu Don Gutierre.

N´esta ocasión, vamos dare protagonismu a la llingua escrita y falada pulu que l´autu xirará alrodiu la tema:


Los falantes tienen la pallabra


Habrá una intervención nicial desplicandu´l sen la llingua materna, de la cellebración que nos ocupa y de la riqueza que las llinguas alpresentan pa la cultura universal y darréu, dalgunos alunos de las clases de llïonés llierán framentos de deillas obras d´autores consagraos y noveles.

TAIS TOOS CONVIDAOS
(Entrada llibre fasta completar aforu)

Testu en castellanu en "comentarios"







1 comentario:

LEÑADOR dijo...

TESTU EN CASTELLANU

El próximo 21 de Febrero, al igual que todos los años desde 1999, cuando fue instituido por la UNESCO, se celebra en todo el mundo el

Dia Internacional de la Lengua Materna

y con tal motivo, al igual que en años anteriores, ComunidadLeonesa.ES organiza una pequeña celebración con la colaboración de la Concejalía de Cultura Llïonesa del Ayuntamiento de León.

Este año, al caer el día 21 en lunes, hemos pensado que es más práctico para todos trasladar la celebración del acto al sábado anterior, día 19 de Febrero, a las 12,00 horas en el Salón de Actos del Palacio de Don Gutierre.

En esta ocasión, vamos a dar protagonismo a la lengua escrita y hablada por lo que el acto girará alrededor del tema:

Los falantes tienen la palabra

Habrá una intervención inicial explicando el sentido de la lengua materna. de la celebración que nos ocupa y de la riqueza que las lenguas representan para la cultura universal y a continuación, algunos alumnos de las clases de leonés leerán fragmentos de diversas obras de autores consagrados y noveles.